TRAJNOSTNI TURIZEM IN REZULTATI ANKET 2022
V destinaciji Ljubno je od marca 2022 do konca avgusta 2022 potekalo anketiranje obiskovalcev, ki so prišli oziroma bivali v naši destinaciji. Ankete smo razdelili našim ponudnikom namestitvenih kapacitet ter ostalim obiskovalcem, ki so prišli v Turistično informativni center. Raziskavo smo naredili na vzorcu 315 anket. 90% rešenih anket smo pridobili v TIC-u. V anketi je sodelovalo 27 Slovencev in 288 tujih obiskovalcev (Nizozemska, Nemčija, Avstrija, Italija, Francija, Madžarska, Hrvaška, Izrael, Belgija… )
Največ anketirancev je bilo iz Nizozemske in Nemčije, 51% moških, 49% žensk. Največ vprašanih je bilo starih med 25-44 let (51%), sledila je starostna skupine med 45-64 let (34%). 71% vprašanih je zaposlenih, 14% je upokojencev ter 14% študentov.
Povprečno so nočevali 4,9 noči - kar je podoben rezultat kot po analizi nočitev iz podatkov Ajpes, zato lahko govorimo o dobrem vzorcu anketiranih. Povprečna doba nočevanja v Sloveniji je 2,5 dni (vir: STO 2019).
V več kot 90% je glavno prevozno sredstvo po destinaciji bil avtomobil, nekaj posameznikov je za prihod in prevoz po destinaciji uporabljalo kolo, redki posamezniki so se gibali zgolj peš.
Glavni nameni in motivi obiska naše destinacije so bili trije: počitek in rekreacija, deloma tudi obiskovanje naravnih znamenitosti in nekaj manj tudi kulturnih znamenitosti.
Nekaj več kot polovica vprašanih ne pozna znamke Slovenia Green.
V povprečju so zadovoljni (ocena 4 od 5) z izkušnjo na destinaciji (hrana, trgovine, prenočišče...). Pogrešajo predvsem javni potniški promet in daljši delovni čas trgovine, nekateri tudi specializirano ponudbo v trgovini. Vprašanci so prepoznali zelene vzgibe naše destinacije.